Ghost of Tsushima: Director’s Cut DLSS 3 Desteği ile Geliyor!
Önümüzdeki hafta PC için de satışa sunulacak olan Ghost of Tsushima: Director’s Cut DLSS 3 desteği ile yüksek performans ile oynanabilecek. NVIDIA tarafından yapılan açıklamanın detayları haberimizde.
İlginizi Çekebilir: Ghost of Tsushima PC Sistem Gereksinimleri Belli Oldu
Ghost of Tsushima: Director’s Cut DLSS 3 Desteği ile PC’ye Geliyor
NVIDIA, her hafta oyunculara oyun teknolojisindeki en son güncellemeleri sunmaya devam ediyor. Şirket, Ghost of Tsushima: Director’s Cut için GeForce Game Ready Sürücüsü’nü DLSS 3, DLAA ve Reflex ile desteğiyle geliştirdi.
Ghost of Tsushima oyuncuları Moğol İmparatorluğu’nun Uzak Doğu ülkelerinin çoğunda hüküm sürdüğü 1200’lü yılların sonlarına götürüyor. Tsushima Adası, ana Japonya’yı ve General Khotun Khan liderliğindeki devasa bir Moğol istilasını engellemek için tek başına duruyor.
Adanın ilk Moğol saldırısı tarafından bir cehenneme dönüştüğü bir anda, Samuray Savaşçısı Jin Sakai’nin kararlılığı sınanır. Klanının kalan az sayıdaki üyelerinden biri olarak, Jin halkını ve yuvasını korumak için her şeyi yapmak zorundadır. Samuray kodundan vazgeçmek zorunda kalan Jin, Tsushima’yı kurtarmak için o dönem için eşi benzeri görülmemiş teknikleri kullanarak “hayalet” yolunu benimser.
Ghost of Tsushima: Director’s Cut ile oyuncular Jin’in zorlu yolculuğunu ilk kez PC’de deneyimleyebilecek.
16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut‘ın lansmanı yapılacak. Bu lansman, NVIDIA’nın eşi benzeri olmayan oyun geliştirme teknolojisinin bulunduğu kullanıma hazır bir destek içerecek. DLSS 2 ve DLSS 3 teknolojileri oyuncuların kare hızlarını artırarak şimdiye kadarki en hızlı performansı elde etmelerini sağlayacak! Oyuncular ayrıca, performansı artırmak yerine görüntü kalitesini en üst düzeye çıkarmak için doğal çözünürlüklü görüntüyü kullanan DLAA’yı kullanabilecek. Bu sürüm, oyuncuların mükemmel görüntü kalitesi ve performans için DLAA ve DLSS 3’ü birleştirmelerine olanak tanıyacak.
Bundan sonrası daha da heyecan verici çünkü oyuncular GeForce RTX ve GeForce GTX GPU’larda herhangi bir ayarla uygulanabilen NVIDIA Reflex‘i de kullanabiliyor. Bu, sistem gecikmesini azaltarak eylemleri daha hızlı hale getirecek ve çok oyunculu maçlarda rekabet avantajı sağlarken tek oyunculu oyunları daha duyarlı ve eğlenceli hale getirecek.
NVIDIA Reflex, Eylül 2020’den bu yana GeForce GPU’lardaki gecikme süresini azalttı ve şu anda 100’den fazla oyunda bu teknoloji mevcut. Eleştirmenlerce beğenilen çoklu ve tek oyunculu oyunların yanı sıra 10 nişancı oyunundan 9’u artık Reflex desteğine sahip. GeForce oyuncularının çoğunluğu bu özelliği etkinleştirdi. Geçen yıl GeForce kullanıcıları, Reflex sayesinde artan yanıt verme özelliğine sahip favori oyunlarında 10 milyar saatten fazla oynadı.
16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut piyasaya sürülmeden önce yeni Game Ready Sürücüsü’nü indirerek oyunun tam potansiyelini ortaya çıkarın!